چرا احساسات مسخرم داره بهم غلبه میکنه
چرا ناراحت میشم
چرا فکرای الکی کردم
چرا ازش خوشم میاد؟
از کسی که همه دوسش دارن نباید خوشم بیاد....ف...
نباید بروز بدم...باید فقط تو دلم نگهش دارم...نباید اون بفهمه
کاری باهام نداشته باشه...به درک
تو دلم یواشکی ازش خوشم میاد...
........
ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53
ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53
دخترا خوبن
نازن
مهربونن
تا اینکه پای پسر میاد وسط
خطرناک و ترسناک و....
اصلا نگم براتون
اولاش ترمکی بودیم دور هم جمع میشدیم و میخندیدیم و اینا
حالا بعضیا چنان .....اوف
نسبت به د.غ حسابی حس بدی پیدا کردم
دورو و.....
در ظاهر با همه دعوا دارم ولی تو دلم همه رو دوست دارم
کاش بقیه هم بدونن
ولی بعضیا....
وای خدایا....با یه پسر چت میکنه پیاماشو به همه نشون میده
بی جنبه عقده ای
ادعاشم میشه ارتباط با پسرا براش خیلی عادیه
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 226 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53
عن چرا میشویم؟!
امشب با فاطی رفتم یه همایش محیط زیستی
چقدر خوب بود
شهره ازینجا میگم چقدر دوستت دارم
از دیشب تاحالا سه تا از دوستام (دبیرستان و راهنمایی)بهم پیام دادن
حس میکنم دارم میمیرم....آخرهایم است
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53
پارسال شب تولدم چقدر شلوغ بود
امسال دوتایی با فاطی رفتیم بافت و اون ورا
و کلی قطاب خوردیم و...
خوش گذشت
ا.ص...نمیدونم
کادو برام گرفته
شت
خدایا خودت آدمای خوب سر راهم بذار
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53
انقدر دلم میخواست شمع فوت کنم و اینا که فاطمه و سایرین برام تولد گرفتن آخر
انصافا سورپرایز شدم هرچند بیشتر خجالت کشیدم چون پسرای گروه کیک بدست اومدن و اول فک کردم اونا گرفتن بعدا فهمیدم که نه
کادوهای بسیار خفنی دریافت نمودم
و زیااااد
دمشون گرم
تو جفت شیش بودیم اونشب..بعدم از نعل اسبی تا دانشکده رو پیاده رفتیم
خوش گذشت:)
دیگهههه
چقدر استوری گذاشتن دوستام...دمشون گرم
یه ارزو دارم باید تا ۱۱ اسفند برآورده شه
سخته ولی شدنی
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53
فعلا سرماخوردم و هیچی حال ندارم
و چهارشنبه آناتومی عملی دارم و هیچی بارم نیست
خدایا یکاری کن نیفتم...مرسی:)
چقدر هم اتاقیام....د.غ و کاف.سین عنن
دلم میخواد اتاقمو عوض کنم.شاید همین ترم دو عوض کردم
........ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53
وقتی سر یه کلاس همیشه گوش کنی و حتی سرتو رو میز نذاری
ولی یه نفر دیگه همیشه خواب باشه
بعد اون مثبت بگیره الکی و تو نه
ینی همه مثبت بگیرن و تو نه
نمیفهمم معیارش چی بود که همه لایق گرفتن مثبت بودن جز دوسه نفر
شاید یه مثبت چیزی نیس ولی واسه منی که میانترمم رو گند زدم خیلی نیازه
آخ....مرسی خدا
همیجوری یه روز درمیون اسباب ناراحتیمو فراهم کنا...دمت گرم
میدونی الان حالم چطوریه...میدونیا ولی باز خراب ترش میکنی
........
ما را در سایت ..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 19:53